1. Читання.
Зошит: стор. 75, скоромовка напам'ять.
Буквар: стор. 136-137.
Робити звуко-буквений аналіз слів. Читати додаткову літературу.
2. Письмо.
Писати речення під диктовку та списувати з друкованого тексту.
3. Матиматика.
Підручник: стор 99, №5, 6 - робити письмово у своїх зошитах; розв'язувати задачі та обчислювати числові вирази.
4. Важлива інформація для батьків.
- Тепер треба робити копію квітанціі за оплату школи з обох боків, і приносити в школу як ксерокс, так і оригінал.
- Повідомте класного керівника про те, хто буде ходити на сніданок, тому що багато дітей відмолюється ходити на сніданок (діти кажуть, що батьки знають і вони снідають вдома).
- Вдома подивіться набір "Піснязнайка", диск залишайте собівдома, а інше принести до школи (зошити).
Зошит: стор. 75, скоромовка напам'ять.
Буквар: стор. 136-137.
Робити звуко-буквений аналіз слів. Читати додаткову літературу.
2. Письмо.
Писати речення під диктовку та списувати з друкованого тексту.
3. Матиматика.
Підручник: стор 99, №5, 6 - робити письмово у своїх зошитах; розв'язувати задачі та обчислювати числові вирази.
4. Важлива інформація для батьків.
- Тепер треба робити копію квітанціі за оплату школи з обох боків, і приносити в школу як ксерокс, так і оригінал.
- Повідомте класного керівника про те, хто буде ходити на сніданок, тому що багато дітей відмолюється ходити на сніданок (діти кажуть, що батьки знають і вони снідають вдома).
- Вдома подивіться набір "Піснязнайка", диск залишайте собівдома, а інше принести до школи (зошити).
0 коммент.:
Отправить комментарий