1. Читання:
буквар: стор. 78-81 читати і переказувати;
скоромовку напам'ять;
самостійно робити звуко-буквений аналіз слів, наприклад, ліс: = о --;
зошит: стор. 44-45.
2. Письмо:
зошит (частина 2): стор. 11;
Самостійно писати під диктовку склади, речення як рукописними буквами так і друкованими; прописувати букви, які вивчили.
3. Математика:
книга: стор. 53-55; ознайомитися із поняттям "задача";
зошит: стор. 28;
Прописувати у своїх зошитах каліграфіно цифри; рахувати приклади; складати за уявою задачі і розв'язувати їх; знати, як називаються числа при додаванні і відніманні.
4. Ярошенко Илья потерял теплые камуфляжные штаны. Уважаемые родители, просмотрите вещи своих детей. На штанах Ильи вышито "ЯИ". Спасибо.
буквар: стор. 78-81 читати і переказувати;
скоромовку напам'ять;
самостійно робити звуко-буквений аналіз слів, наприклад, ліс: = о --;
зошит: стор. 44-45.
2. Письмо:
зошит (частина 2): стор. 11;
Самостійно писати під диктовку склади, речення як рукописними буквами так і друкованими; прописувати букви, які вивчили.
3. Математика:
книга: стор. 53-55; ознайомитися із поняттям "задача";
зошит: стор. 28;
Прописувати у своїх зошитах каліграфіно цифри; рахувати приклади; складати за уявою задачі і розв'язувати їх; знати, як називаються числа при додаванні і відніманні.
4. Ярошенко Илья потерял теплые камуфляжные штаны. Уважаемые родители, просмотрите вещи своих детей. На штанах Ильи вышито "ЯИ". Спасибо.
0 коммент.:
Отправить комментарий